Litauen

Tja!
Går snabbt igenom min helg.
I lördags hade vi påsklunch och efter det åkte jag in till stan med Bea, vi fikade och sen åkte vi hem till henne. När vi väl va hemma hos henne kollade vi på en serie och lagade middag.
I söndags var det träning och sen på kvällen följde jag med Linnea och kolla på Scania i Södertälje
I måndags fikade jag med Dana inne i Stan och sen så träffade jag ett par kompisar, och vi gick på fridays.
Och nu efter vinst sitter jag i ett hotellrum i Litauen trött som fan!
Som sagt så vann vi mot laget vi mötte med 38 poäng och jag gjorde 11 poäng.




Hejdå



Puss<3



Kommentarer
Baby girl

Hello so pretty girl :-)

2013-04-03 @ 13:56:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0