5 september

Tja!
 
Har inte hunnit blogga pågrund av att jag va i Eskilstuna i helgen och sen har jag ju haft skola. Aja även om det inte spelar nån roll vad jag gjorde för typ fyra dagar sen så skiver jag ändå. 
 
I fredags var det skolan, fixade håret efter skolan och efter det var träning. Löpning efter i det "härliga vädret". Det var fett hemskt att springa i det där vädret, speciellt i skogen. Hela skon blev blöt och bläää!!
På lördag morgon hade vi träning och efter det duschade vi, 30 minuter efter åkte vi till Eskilstuna. Klockan 14.00 eller typ 14.30 kommer inte ihåg, hade vi träningsmatch mot Katrineholm (seniorerna), vi förlorade tyvärr med typ 20 poäng. Gjorde 11 poäng iallfall :) Efter matchen duschade vi och åkte till hotellet där vi stannade. När vi va klara åkte vi tillbaks till hallen och kollade på herrarutveckling. Om jag minns rätt förlorade de deras match. Damlaget förlorade också deras match.
 
Söndag morgon fick vi vakna rätt så tidigt, gå äta och tillbaks till stugorna och göra iordning för träningen. Efter träningen åkte vi hem, åt och städade. Tillbaks till hallen, spelade match mot Eskilstuna, men förlorade. Gjorde 6 poäng. Vi gick och duscha sen kollade vi på herrarutveckling match, de vann. Damlaget vann också sin sista match.
När alla hade duschat klart, åkte vi hem.
 
I måndags var det träning och fys, igår träning och löpning och idag träning och fys och imorgon är det träning och löpning. Träningar nonstop. familjen åker till BARCELONA! Så jag slipper träna, haha nej jag skoja, jag kanske går ut och springer innan vi åker eller crosstrainer!
Som sagt, vi åker till Barcelona imorgon. Vi ska på bröllop, det ska bli jävligt nice!! Vi är tillbaka på måndag!! :)
 
Jag och Hanna-Maja idag! :) Sämsta kvalitén!
 
 
Hejdå
 
 
Puss<33 :love:
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0