28 september

Hej!
Jag hinner knappt blogga mer. Jag är antingen i skolan, hemma i typ en kvart och sen har jag träning. 
Men igår hade vi ingen träning, men jag skulle vara vid Upgrades klockan 18, och jag skulle sluta vid 16 men vi hade prov så vi fick sluta tidigare. Jag åkte och träffade Lisa, vi gick runt lite i stan. Sen så träffade vi Jonna och hennes kille :) Vid 17.70 åkte jag till upgrades och hade matte i två timmar. När jag kom hem gick jag och la mig typ. 
Vi hade match förra helgen mot Uppsala och Södertälje. Första matchen va U18 mot Uppsala vi ledde ett tag sen så kommer inte jag ihåg, kommer ihåg att jag spelade assssssssssssssss dåligt, gjorde 0 poäng, väldigt dåligt. Andra matchen som var direkt efter var U20 mot Södertälje, ja vad ska man säga? Vi förlorade :P Jag spelade iallfall lite bättre och lyckades göra 4 poäng. Jag tror att matcherna va i lördags för att i söndags träffade jag Hanna-Maja och shoppade lite och fikade. Köpte en fin orange linne. 
Imorgon har vi ingen match. Jag ska träffa Alice, Mikaela och kanske Klara och Zeke. Sen så senare på kvällen ska jag träffa Jessica. På söndag har vi match i Täby mot Täby.
Juste jag slog mitt rekord på att springa vår vanliga "springrunda" typ 5,17 km. Jag sprang på 28 minuter och mitt bästa va 29 minuter, så en minut bättre :
Ska plugga efter inlägget-.- Haha skit töntigt bild, jag vet men jag har inte uppdaterat bloggen på länge.
Coola ringar
Träningarna vi har på veckan. På tisdagar och fredagar har vi löpning också.
 
 
 
 
Hejdå
 
 
 
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0