A på provet, sprungit 8,5 km, kan det bli bättre? ;) Haha ja

Tja! Jag måste bara börja med att jag fick A på provet!! Haha första provet! Det va vård och omsorg, jag va tydligen den enda i klassen som fick A och två fick B, trevligt. Jag satt innan och funderade när hon gick igenom det nya betyg systemet, vad skulle jag få? Trodde typ C eller nåt. Men nej ett A. Vi hade matte prov och idrotts läxförhör idag, det gick väl sådär på matten, hann inte göra klart allt. Efter vi hade idrotts läxförhöret skulle vi ner till Rållis och springa 3 varv(3,3km), haha väldigt surt för att vi springer innan träningen. Idag har jag sprungit 8,5 km sammanlagt, sen så blir det lite mer, för att vi hade ju träning ;) Vi fick reda på att Jag, Alex, Fellan, Frida och Bumba skulle spela U20 matchen med några damlags spelare efter damlags matchen på söndag. Innan det ska vi typ vara i hallen och typ hjälpa till. Nu måste jag tömma disken-.- Hejdå Puss<33 :love:


Kommentarer
Kenneth

Grattis till ett bra betyg !

Kul att du blivit uttagen till U 20 matchen :-)

2012-10-06 @ 20:12:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0