3 dagar kvar då

Tja!
Vi förlorade matchen i söndags mot Skuru IK. I dam 2. Gjorde bara 2 poäng. Inget mer om den matchen.
Igår åkte vi efter träningen och kollade på Sundsvall mot Solna i Solnahallen. Det spännande i sista perioden. Solna ledde för det mesta men i slutet gjorde Sundsvall poäng och Solna gjorde väl typ några misstag?
Imorgon är det omprovsdag. Alltså om man har missat något/några prov ska man göra alla imorgon. Men jag har gjort alla prov så jag är ledig! Dock har jag utvecklingssamtal 13.15 och efter det ska jag fixa håret.
Juste fick A på historia provet om de tre revolutionerna och vård och omsorgs provet om mat-dryck-vila, och 4 fel på medicin provet om medicin. Det enda som går bra är typ skolan-.-
 
 
 
Hejdå
 
 
Puss :love:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0