16 bast då!

Tja!
Då är man 16 år. Trevligt! Fick en ostbricka till frukost. Det var nice :) VI vann båda matcherna, så himla skönt! Gjorde fyra poäng första och 5 poäng andra matchen. Efter det åkte vi hem, jag duschade och fixade mig lite. Vid sex tiden var det middag! Det var trevligt! 
Idag har jag fått en samsung galaxy gio. Väldigt nice mobil faktiskt, den har massa apar som den andra mobilen inte hade t.ex. instagram. Så har hållit på med den ett tag! :) 
Jag har fått nya basketskor, senaste modellen av adidas crazy ligt! Jag ska börja använda de på måndag, en jacka, presentkort, lite kläder, jag tror jag kommer från pengar av de från England, men kuverten har inte kommit än, Bea och Zache bjuder mig på fika och bio nån gång :) Nu sitter jag helt slut. 
Match mot Täby imorgon i Thorildsplan. 
 
 
 
Hejdå
 
 
 
Puss:love:
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0