Sorgligt :(

Hejhej!
Gick ut nian i fredags, haha det var fan sorgligt. Haha började gråta xD Haha väldigt gay xD
Tänk jag kommer nog inte se  alla så ofta! Kommer aldrig gå i samma lektioner, haha kommer aldrig träffa lärarna! Har gått i samma skola sen femman :(
Aja efter avslutningen åkte jag, Mikaela, Alice och Klara och åt i stan sen så vandrade vi omkring där i några timmar. Vid 18 tiden skulle vi träffa de andra och vara vid Rållis. När typ Jennifer, Carlos och Zeke hade kommit gick vi ner till Rållis.
Väldigt fint väder. Efter ett tag kom typ Botan, Moa, Christpoher, Oskar, William och typ massa andra :)
Idag har jag tränat sen så har jag varit i restaurangen och tjänat lite cash ;)
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0