Trött!

Tja!
Hehe förlåt om jag inte bloggat på länge, hahah det är börjar bli lite tråkigt :P Hahah jag har ju typ haft bloggen i tre år :P
Första veckan har gått i helvetet dvs skolan. Redan fått läxor och när vi ska ha prov och nationella. På tal om nationella, vi ska ha nationella i spanska... Mm kommer sänka mig till IG!
Idag var det två matcher. Den första var mot Syd Center och andra mot Telge stars( dam 2:an). Första vann vi med typ 80 poäng och andra förlorade vi med typ 40 poäng eller mer. Så jäkla iriterande kan inte sätta den runda bruna bollen i ringen-.- Gjorde fyra poäng på första matchen och vi vann med 86-.- Aja jag ska deppa för mig själv. Imorgon blir det att plugga!



Hejdå



Puss<33 :love:


Kommentarer
Matilda Sandén

Vad söt du är! :)

2012-01-24 @ 10:45:30
URL: http://bymatilda.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0