Mot Katrineholm

Hej!
Igår så tänkte jag först bara vara hemma men sen så kommer mamma och säger att jag ska ringa frissan och fixa håret, jag gör det och de säger att jag ska komma på en gång. Åker typ hemifrån 10.35 och är där 11 nånting. Jag va klar vid två nånting, skulle gå och kolla på the boys som hade match i thorilds. Blev lite sen så hann bara se typ sista perioden. Efter deras match så spelade Leila och Lily med typ 97:or så jag tänkte kolla lite på matchen sen så skulle jag åka och träffa Dana. Men jag kollade inte lite på matchen fick kolla på hela matchen för att Berra sa att jag skulle sitta sek-.- Haha sitta sek, nånting jag suger på men Joel hjälpte mig :D Efter matchen sprang jag til tunnelbannan och åkte till Kista. Träffade Dana som hade väntat på mig xD Vi kollade på "Hamillton nationen intresse" för att vi inte hann till den första filmen vi egentligen skulle se men men. Filmen va bra men den blev lite långtråkig :P Efter det åkte vi hem :) Det var min lördag, idag söndag ska vi åka till Katrineholm för att möta Katrineholm. Vi vann första gången vi mötte de så hoppas vi vinner igen :) Juste de liger i dam 2!
Glad :)
Gladare :)
Och har ingen gladadre bild.
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0