Känslan som uppstår när man har sin EGEN dator på skrivbordet!

Hej!
Jag kanske inte har berättat men min dator blev knas så min broder återställde allting :P Det gick väldigt fort men problemet var att det var två operativsystem-.- Som tog väldigt mycket minne ur min kära dator! Så jag har haft en stationär dator i mitt rum i några veckor.
Juste fick provresultet igår! Och jag har anafylaxi ansträningsningsutlösning, vilket innebär att jag inte får anstränga mig när jag har ätit vete, soja och typ omgea 5. Ingen anning vad omega 5 är men aja. Vet inte hur jag ska förklara provresultaten men ska försöka. Om vete halten var under 0,35 så var det helt okej då har jag inget problem med att äta vete innan jag tränar men jag har 0,38 som inte är så okej :P Så nu får jag leva mitt liv med anafylaxi-.- Skönt att veta iallfall vad jag är "allergisk" mot.
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0