Dec. 23, 2012

Tja!
Efter att jag hade vart med Saron åkte jag hem. När jag kom hem såg jag att jag hade fått ett brev om att jag har ett paket att hämta. Klockan va vid 20 tiden så först tänkte jag ta bussen dit och sen gå hem eller vice versa men det slutade med att jag gick hela vägen dit och tillbaka. Passade på att panta burkar xD
Mitt paket som jag hämtade var min efterlängtade iPod Touch som min pappa köpte. Den är vit. Den är fett nice, jag har bara ett problem, överföra musiken från min IPod Nano till den här -.-
Idag skulle jag och Linnea träffas i hallen för att skjuta men hallarna var ockuperade med innebandy och Ping Pong. Vi bestämde oss för att köpa julklappar och sen gå tillbaka till hallen för att se om det är ledigt. Efter åt kom Anna och vi spelade 2x2.




Hejdå


Puss:love:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0