Dec. 01, 2012

Hej!
Igår efter träningen fick jag och Fellan skjuts till Leila som hade tjej middag. Dock var vi typ tre timmar sen för att vi hade träning. Det va kul iallfall. Efter ungefär en och enhalvtimme åkte vi hem tyvärr. Vi hade match dagen efter 10.30. Vi förlorade matchen mot Alvik imorse. 5 poäng gjorde jag. Fick skjuts hem duschade, åt och sen in till stan för att träffa Jennifer. Efter två timmar ungefär åkte vi och träffade Klara. Fem minuter efter skulle jag upp till sergel och möta Bea som bjöd på middag och bio eller hon och Zache delade. När vi hade hämtat ut biljetterna gick vi till kungshallen och åt.
Filmen som vi kollade på hette ted. Den var väl bra, trodde den skulle vara bättre dock. Aja nu sitter jag hemma och är trött. Nästa match är imorgon mot Norrköping!



Hejdå


Puss:love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0