Gone, gone and gone

Tja!
Va på ung i lördags, med typ samma personer, träffade fridrottsklassen! Skit kul. Nause och Basto va några av dj:s. Det var bra musik. Allt va skit kul innan någon tog min telefon. Det värsta va att jag visste att den kunde bli stulen så kollade fickan typ varje tredje minut eller så.
Nästa sekunden va min ficka öppen och mobilen borta :( Då var det inte så kul längre :( Om man ringde mobilen kom det inte fram. Aja. Imorgon börjar skolan! Haha tillbaks till Konradsberg, igen. Haha jag hoppas det går en kille i min klass iallafall, mm har jag skrivit vart jag kom in? Kungsholmen västra, vård och omsorg. Det är typ kungsholmen bara att vi har lektionerna i Konradsberg.
Haha en inte så fin bild på mig idag :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0