18 augusti

Tjo!
Jag kom tillbaks från lägret i söndags. Det var kul. Massa träningar blev det uppenbarligen, 5-5 turnering, mitt lag vann, skattjakt, kabaré, bad, disco, bowling, chillade ;) Och vi kollade på basket också :)
Nu är man tillbaka till verkligheten igen :( Vi hade träningar ondags-fredag plus löpning. Snacka om att man var helt slut när man skulle löpa igår. Haha speciellt de som hade löpt i torsdag också!
Igår efter träningen åkte jag hem gjorde mig iordning för att åka och träffa Alice, Klara, Jennifer och Jennifers kompisar Ida och Mikaela :) Haha vi gick till ung, vi ville bara se Panetoz men det började halv tolv. Men det var kul. Jag såg jättemånga som jag kände också! Några av de är Lisa, Amanda, Saron och massa fler.
Ska nog träffa de idag också. 
Nu kommer lite bilder! Bea och NalaIgår! 
 
Nu ska jag på bio med Nala och se Madagascar 3 :D
 
 
 
Hejdå
 
 
 
Puss<33 :love:
 
 
 
Ps. Video från Kabarén lägger jag upp sen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0