Trött efter 14 hypade småungar!

Tja, tja bloggen!
Nice med påsklov! Synd att det är över på måndag :(
Idag hade Nala kalas! Haha det var väldigt kul, jag känner ju alla barnen så det var ett plus! Gud de är så himla söta :D synd att Nala börjar förskolan på hösten :P
Vi hade massa lekar och jag är ju så snäll så jag blåste mer än 50 ballonger själv(dan innan)! Det enda Nala hjälpte till med var att smaka på klubborna-.-
Vad gör man inte för sin lillasyster?
Efter kalaset chillade vi lite hemma sen så åkte jag och Jessica till Bio. Vi kollade på American Pie the reunion. Haha den var väldigt rolig. Juste jag var på bio i Måndags också med Nora och Max då vi såg på Wrath of the titans. Den var bra... :)
Vi tränade bara i tisdags, onsdags och torsdags. Nästa träning är på onsdag. Vi har typ två träningar på två veckor nu, det är för att vi inte har fler matcher och vi ska hinna plugga! Men nu känns det liksom som man kommer få massa tid över?
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0