Statist i Liv, lust och längtan!

Tjabba!
Jag går ju i bild/film och drama profil i min klass. Vår profillärare frågade om några ville vara statister för en film för att de behövde massa tjejer :D
Nästan alla tjejer i klassen ville typ. Men de lottade så jag och Jessica blev de lyckligt lottade :P
Förra onsdags så åkte vi till Solna med några tjejer från vår skola och en lärare. När vi kom fram så blev vi stylade, vi skulle se ut som i 90-talet eller 80-talet kommer inte ihåg men det var fult iallfall xD Iallafall på mig fick ha en vinröd polotröja på mig och en blå tjocktröja :S
Scenen skulle handla om att rektorn skällde ut oss i gympasalen. De flesta fick sitta ner men jag, Jessica och några till tjejer va "sena" så vi kom igenom dörren och pratade lite och grejer :P Vi gjorde det minst 17 gånger, haha ja jag räknade. De filmade i hundra kameravinklar och vi fick vänta till solen hade gått upp och massa grejer.
Vi fick en biobiljett och dricka och kakor :) Det var en rolig upplevelse iallafall :)
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer
Elin

jag var oxå statist till den filmen :D

2011-11-07 @ 21:07:56
URL: http://wallberg.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0