Vattenballonger det är ju så HIMLA NICEE!!!

Hejhej!
Igår på morgonen så fixade jag håret, det vanliga (rakpermanent). Det gick bra men det brändes lite för att hon inte la typ nån kräm innan hon la kemikalierna. Jag blev nöjd, det brukar oftast ta jättelång tid så jag tog med mig kladdkakorna om det skulle bli sent och om jag inte hann hem. Men det gjorde jag, jag hann till och med hem och äta lunch ;)
Efter det så åkte jag till Linnea, jag och Helena åkte tillsammans :) Haha tur att jag hade karta i mobilen annars skulle vi nog inte ha hittat och den snälla kvinnan som hjälpte oss ;) Väldigt kul hos linnea. Jag, Linnea och Alexandra och några andra gjorde en "bok" med bilder och kommentarer :) som ett minne. De har ju coachat oss i fem år!! :D
Men det var jättekul, hahha vi kollade på gamla matcher. Asså herregud jag kunde knappt spela-.- Vi hade 5-kamp som coacherna arrengerade. Första tävlingen var att man hade flaskor i en rad sen så hade man ett snörre runt mage med en penna. Pennan skulle i flaskan! Det var rätt så svårt. Andra tävlingen så skulle man stå i en triangel och passa en vattenballong och om man tappade den så fick man noll poäng. Haha det var några sekunder kvar typ 2 eller tre eller mindre ;) Så Lily kastade väldigt snabbt och jag fångade den inte den hamnade i ansiktet men den gick inte sönder ;) men det gjorde det när den kom på marken. Huh tur där! Orkar inte berätta om de andra tävlingarna :P Men det var jätte kul :D Det är bara så synd att de inte kommer coacha oss nästa säsong! :(
Måste gå ner och kolla hur det är med kannelbullarna! Ni får bilder i nästa inlägg!!
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0