Två dagar kvar ;(

Hej! Men oh jävla blogg.se-.- Hade redan skrivit ett inlägg men nu måste jag göra om den för att JAG HITTAR DEN INTE!!
Idag är det torsdag så jag praoar bara en dag kvar sen så är det helg sen så helvetet!
Idag ska jag baka kanelbullar till dagiset, haha mamma tipsade att mina var goda!
Satt typ uppe hela kvällen och försökte göra klar min praorapprt :P SÅ himla jobbig först ska man skriva inledning sen så huvudel och efter det analys-.- Jag tror jag har bara analys kvar att skriva om...
Efter praosen ska jag åka till fridemsplan och ta bort hårfölängning. SÅ hejdå hårförlängning och hej afro :D
Men nu måste jag borsta tänderna och göra mig i ordning!

Hejdå
Pusss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0