"Svenskt sommar" -.-

Hejhej!
Asså gud det stod på tidningen att det skulle vara soligt och senare på eftermiddagen så var det verkiligen inte sol!! Det spöregnade! Jag hade på mig ballerina skor för att det skulle vara solligt :P Men det gör inte jag om ;) Jag blev helt blöt!!
Vi hade kemi prov idag, det gick väldigt bra, kunde typ alla frågor så det nice :D
Imorgon har vi fystest på fysen(knäböj, frivändningar och grejer) det kommer nog gå bra xD?
Haha så simla nice vi har STUDIEDAG på fredag och på torsdag idrottsdag där vi ska gå 11 km-.- Men nu måste jag gå och borsta tänderna. Haha har ni hört att jorden kommer gå under på lördag! Vilket skämt asså-.-
Kolla ut genom fönstret!! (deprimerande)
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0