OH yeah imorgon gäller det!

Hejhej!
Imorgon är det ONSDAG!! Då åker vi till Göteborg! Så himla nice, jag är ledig från skolan också så det är ännu najsigare ;)
Den här veckan har vi temavecka och vi har typ världen tråkigaste tema. Vi har tema Stockholm-.- SÅ igår var vi i gamla stan och svarade på massa frågor-.- Hur tråkigt som helst, sen så fortsatte vi med det idag också! Haha imorgon har vi redovisning men jag slipper för att jag ska åka till GÖTEBORG!! Haha jag håller på att konverterar filmer så jag kan kolla i bussen...
Jag kommer nog inte blogga när jag är i Göteborg så jag skriver efter Göteborg! Ska försöka ta massa bilder :P
Nu måste jag återgå att torka håret!
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0