Med youtube kan man göra ALLT!!

Tjaaa :D
Haha tänk jag har spelat basket idag ;) Fattar ni? (vår sista match var klockan 00.00).
Igår så skulle ju hela laget träffas innan blackeblixten men det blev inte direkt så... Så det var bara jag, Linna, Lollo och Gunesh. Vi åkte in till stan, vi skulle till butterics eller vad den nu heter och kolla lite. Vi skulle vara killar :P
Träffade Julia där, det var nice :D
Vi köpte mustach :P Sen så efter det så gick vi runt på olika affärer och kollade lite. Efter det så gick vi och fikade där Linna praoade. Det var nice!
När vi hade fikat klart så åkte vi hem.
Haha jag skulle ha på mig en afro peruk, slips, skjorta och stora shorts :P Jag är fet stolt klarade gör en slips efter andra gången jag prövade. Det kallar jag skills!! ;) Men tack vare youtube såklart!
Hehe stolt! Haha den var inte så fin men jag har övat lite så nu är den ännu snyggare!
Hehe min outfit!
Då var jag hemma.
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0