Imorgon så går "jorden under"

Tjabba tjena!
Läget med er? Så simla nice, vi hade studiedag idag men ändå vaknade jag vid cirka 07.00 utan anledning-.- Men jag låg i sängen tills klockan var nio eller nåt :P
Mamma ville åka in till stan och kolla på butiken Zara, där de hade fina kläder :) Så vi åkte inte till stan, jag, Nala och mamma och kollade på butiken sen så åkte vi hem xD
VI skulle ha resten av fystestet idag så träningen börjde 17.00. SÅ jag fick åka lite tidigare.
Det gick bra men innan träningen så åkte jag, Eric, Nala och mamma in till vällingby för att kolla på mer kläder :) Här kommer lite bilder!
En snygg klänning :)
Ett par blåa och svarta shorts.
Och tillslut en tröja. Haha tröjan är rätt så cool för att i baksidan är det knapppar som man kan knappa upp ;)
Sådär många steg gick jag igår.
Efter träningen så bakade jag en kladdkaka som jag behöver tills imorgon! Japp ska äta upp den helt själv nä men vi ska ha lagavslutning och jag fick äran att ta med en kaka! Innan lagavslutningen så ska jag fixa håret, har typ värsta utväxten xD
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer
Kenneth

Många steg blev det tydligen och jag antar att det var i regnet.

Skönt med lite snygga kläder då.

2011-05-21 @ 05:37:13
Gabriel

Hej.. Ville bara skriva att du har en schysst blogg med cool design.. Inspirerande.. Har själv startat en pappablogg om mitt liv och mina äventyr som ensamstående pappa med Leon och Mio.. Bröderna Brothers.. Kram Gabriel..

2011-05-21 @ 06:05:28
URL: http://gabrielgavric.blogg.se/
Kenneth

Inte gick jorden under och gubben hade fel igen.

http://www.expressen.se/nyheter/1.2443869/harold-camping-hade-fel-igen

2011-05-21 @ 18:07:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0