Det gick bra!

Tjabba!
Haha jag har ju praoat idag :) Det fick faktiskt bra. Haha jag känner ju alla barnen så det var inte pinsamt. Synd att Nala inte var där :P Men nästan alla var lite blyga men sen mot slutet så tyckte de om mig.
Haha Nalas kompis var lite dryg mot mig i början men sen så ville han sitta brevid mig och allt xD
Jag: Hej, Max
Max: ....
Jag: Kommer du ihåg mig?
Max: Mm... Nalas store syster
Jag : Ah :)
Max: Vart är Nala? :O
Jag: Sjuk
Max: Jaha (lite besviken)
Jag börjar klockan 08.00 och slutar klockan 15.00. På morgonen så var vi ute i 2 timmar-.- Byggde sandlåda och spelade innebandy :) Det var nice.
Sen så efter det så gick jag hem, bytte om sen så var det tränning! :P
Väldigt jobbigt att jag är förkyld men tränar ändå :P



Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0