Blackeblixten :) <333

Här kommer lite bilder!
Så såg Robbans lag ut. Haha så himla pinsamt. Det var dance battle på plan. Deras lag var där och jag skulle puta Robban in i mitten, haha men det var någan annan XD Trodde jag skulle dö. SÅ himla pinsamt!!
De köptre dräkterna från Kina för 250 spänn!! De satsade mer på utkläddnaden än att vinna alla matcher xD Haha de såg inte så bra heller ;)
Haha de lekte lite också eller vad man ska säga. Körde typ amrikanskt fotboll och låg på golvet vid defence och grejer. Väldigt roligt!
HAHA P96
var tjejer och P96 var spiderman ;) Men passar som en tjej :P
De vann åter igen-.-
Bjuder xD
Vi förlorade två matcher och vann två. Haha så himla fail, jag snodde bollen så jag sprang upp med bollen men sen så gick peruken ner så jag kunde inte se nåt-.- Haha så jag försökte ta av mig den medans jag sprang men de blev lite stegfel haha tog upp bollen medans jag sprang :P Men det var väldigt roligt!! Längtar redan till nästa år.
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer
Baby Mamma

Woww you are so sweet cute boy.... haha hiii...

2011-05-02 @ 13:56:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0