9 dagar kvar!

God eftermiddag ;)
Inget nytt har hänt i skolan förutom att vi hade idrotts prov-.- Äntligen vi har nog skjutit upp det 5 gånger-.-
Det gick bra faktiskt :D Mina ipod hörlurar har gått sönder-.- GREAT!! (NOOT) Ingen musik inget liv!
På onsdag så blir det en väldigt jobbig dag asså herregud. Det är operation dagsverket men i vår skola heter det operation Tanzania. Vi ska samla in pengar (250 kr) och lämna in det. Jag ska till läkaren klockan 11.00 som är i stan och jag vet inte vart jag ska jobba än. Träningen börjar klockan 17.00 och inlämningen av pengarna är mellan 14.00-16.30, Mvp festen börjar klockan 19.00.
Haha mitt förslag hemma var att städa huset xD Men sen så tänkte jag att det blir rätt så mycket xD (fjäskar inte). Men jag får se, jag tror att mamma ville det men ah ;)
Helst plötsligt ska jag prata om blommor!
Haha den ser väldigt död ut eller hur? Haha jag vattnade den med vatten och ungefär en timme efter så såg den ut såhär...
Haha coolt eller hur? xD Haha det tycker jag! då vet jag att den är en riktig blomma ;) Det står att man ska vattna den två gånger om veckan men man måste typ vattna den två gånger om dagen.
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer
Anonym

ha ha . Den där blomman ser ut som ni baskettjejer gör innan ni får dricka efter matchen

2011-05-24 @ 16:45:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0