6 dagar kvar :)

Hejhej!
Jag har inte orkat bloggat :P xD
I tisdags så fick jag veta vad jag fick på kemi provet? gissa vad jag fick? jag fick MVG :D Gilla galet! Haha men i matsalen så sa hon VG-.- Men aja jag fick MVG iallafall ;)
I onsdags så lämnade jag Nala på dagis, alla barnen hade typ saknat mig :P De ba ska du stanna idag? sööta, jag stannade ungefär 20 minuter. Jag vill prao igen :( Gud MVP- festen är rätt så jobbig för att man sitter i typ två timmar-.- Haha dunktävlingen var niceee!! En från herrlagets brosa var BÄST, asså jag är seriöst bäst! Haha kommer inte ihåg vad hen hette men han var kortare än de andra som var med i dunktävlingen. Det som var väldigt coolt var när han dunkade men att han hoppade över två personer! En som var längre än honom, det var så coolt. Videon finns på facebook om ni vill se! Han spelade typ i landslaget nånstan :P
Gjorde geografi redovisning idag, det gick faktiskt bra. Gjorde äntligen klar min kjol på syslöjden, blev rätt så nöjd.
Så ser den ut.
Imorgon är det fredag, Erik fyller år imorgon :)
Första gången på länge att vi inte har några läxor och grejer! Skönt!
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer
Kenneth

Ett stort GRATTIS till kemiprovet.

Snygg kjol förresten :-)

2011-05-26 @ 21:17:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0