OPPPPSS...

Hehehe.... Jag har inte bloggat på länge? Haha nej det har jag inte. Har inte orkat :D Men jag har bilder ;)
I tisdags så hände nog ingenting. Ondags så skulle jag och Jennifer plugga till vår hkk redovisning men vi kunde bara sitta i bibblan i 45 minuter-.- Men vi hann rätt så mycket ändo. :P
Torsdags har vi ju profiltid med Fernando vår ee... Pjäslärare eller vad man säger. Man han kunde inte i torsdags så vi fick ha Monica. Vi fick "redovia pjäsen" i aulan. Det gick ju jättebra!! :D Haha noot. Vi var rätt så få också, de viktigaste personerna var typ sjuka. Fredag så hade vi vår redovisning.. Hm det gick väl bra...
Aja men här kommer lite bilder :)
Det helst sjuk. Jessica är så VIIIIIIIIIIGGGG!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0