Let's dance :)

Va knappt på datorn igår! Pluggade matte-.- Hade matte prov idag... Hahah tror det gick bra :P
Haha har en bula på huvudet. Jag lyssnade på musik och kollade åt andra hållet och en lärare öppnade dörren, haha jag såg inte eller hörde nåt så jag gick in i dörren-.- Smart va? Så himla ont!
Hade träning idag, rätt så okej träning inte så jobbig! Hahah jag, Vickan, Toure och Helena hade typ bara 6 minuter på oss att åka med tunnelbannan, alltså efter vi hade slutat. Vi sprang. Hahah Toure glömde sin mössa så hon fick springa tillbaks. Haha de springde förre mig, jag ville inte ramla så jag gick. Sen så när jag går typ upp för trappan så skriker Sinit och Maria "Du hinner". Jag ba sprang upp-.- Maria är så snäll hon höll dörren :D
Så vi hann med tunnenbannan!
Imorgon så är det slutspel :D Yippe vi måste vinna! Om vi vinner så har vi match på söndag och då möter vi Täby. OM vi förlorar så är vi vidare på b-slutspel! Imorgon så möter vi Västeros!

Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer
Kenneth

Lycka till med basketen !

2011-03-12 @ 15:19:14
Helena

HAHAH blev förvånad när du hann. ;)

2011-03-13 @ 18:25:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0