Haha

Tjena!
Varit i skolan :P Haha förvånad eller hur? :O Haha skoja. De flesta tyckte mitt hår var fint :P Haha det va några som frågade "Har du plattat håret" haha jag ba ah. Plattade det bara i tre timmar ;)
Jag skulle ju plugga spanska igår... Men det blev inte direkt så!! Jag hade tagit övningsboken-.- Jag behöver ju textboken. Men nu har jag den rätta :P
Vår träning blev inställd, vi var typ för få eller nåt... Men man fick träna  antingen med 95:orna eller vit om man ville. Hihi tränade med vit. Haha fett nice träning, vi fick välja vad vi fick göra :D Haha tacklade typ ner alla!! Min spelstil jaowww!!
Men nu måste jag återgå till den tråkiga boken-.-
Hoppas vi inte blir för få på allstar träningen :P
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer
Kenneth

Tjena tuffing.

Har hört att tjejerna är rädda för dig i basketen.

Snyggt hår ser jag på bilderna :-)

2011-03-22 @ 17:47:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0