2 mars :)

Tjabba!
Glömde säga att jag blev ett par jeans rikare igår :) Från Cubus, det köpte min mamma innan jag gick till hallen.
Nala fick ett par jeans shorts. Skit gulliga!
Jag har inte gjort så mycket idag. Varit hemma sen så åkte jag till träningen. Först var det träning sen så var det fys :P
Sen så åkte jag hem och pluggade-.- Har kemi prov på tisdag. Asså ohh min lärare...-.-
DN kan ibland ha så himla tråkiga artiklar eller vad man säger. Det va en som stog att typ den äldsta havsörnen dog. Man ba so what? Vem bryr dig? :D
Haha Olivia på fysen
- Jag behöver mjöl!
- Det är väl puder!
- De använder babypuder säger, Gunesh sen!
Hon skulle bära en stång xD Haha det va så himla roligt!
Hejdå
Puss<33 :love:
Ps. GRATTIS OLIVIA!! :D <33


Kommentarer
Kenneth

Det är talk man använder till skivstången

2011-03-03 @ 16:34:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0