2 dagar kvar till helevetet börjar igen-.-

Hejhej!
Igår så gjorde jag rätt så mycket grejer ;)
Jag pluggade lite, bakade, tvättade klädder och kollade på filmer xD
Och på kvällen så hjälpte jag mamma på restaurangen. CASH FLOW!!! :P
Tur att Nala mår bättre idag! Hon va i sjukhuset igår igen :( Hon har väldigt svår astma!!
Idag ska jag va med Lisa, vet inte vad vi ska göra :P Sen så ska jag vara barnvakt åt Nala som vanligt......
Haha äntligen har jag fått vakna av mig själv idag, alla de andra dagarna har jag blivit uppväckt. Av mamma eller Nala-.- Klockan 08.00 utan nån anledning. Nala bara stormar in i mitt rum och skriker dax vakna och rullar upp min rullgardin!! Mamma ringer mig och frågar frågor-.- (onödiga frågor)
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0