SOMMARLOV!!

Hejhej!
Äntligen sommarlov. Det är det bästa med skolan är när man "går över tröskeln" och det blir sommarlov! Efter skolan så var jag med Saron, Vida och Curre. De skulle grilla med sin klass i humlan. Hade inget och göra så jag följde med de!
När vi va i humlan skulle vi leta efter deras klass, men vi hittade de inte så vi satte oss på gräset :P Sen så kom det en från deras klass och sa att hon visste vart de skulle sitta! Så vi gick ditt och där satt de flesta. Haha de skulle grilla men ingen hade köpt kort-.- Haha de hade med sig engångsgrillar, läsk, chips och grejer med inte korv xD Men det var några killar som gick och köpte det sen!
Jag skulle typ på bio sen men det blev lite ändrade planer. Sen så åkte jag hem när typ Saron och de åkte. Kul dag!!
Här kommer lite bilder som Natasha har tagit!
Jag, Thyra och Ocsar :) Där ser ni min klänning som jag fick väldigt många kommentarer från, haha till och med en främling kommenterade den.
Glad tjej :)
Hehe :)
Haha...
Kommer sakna dig Thyra, har det bra i internat! <3
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer
Kenneth

JÄTTESNYGG klänning !

2011-06-11 @ 09:54:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0