Packa buu ;(

Hejhej!
Idag har jag faktikst gjort massa med grejer. Mamma ringde mig imorse och sa att jag skulle vakna för att vi skulle till frissan och se om hon hade tid-.-
Jag, Bruno, Nala och mamma åkte ditt och de hade inte tid idag men imorgon så hade de.
Sen så när vi åkte sa mamma att jag skulle boka tid tills imorgon så jag ringde upp henne och bokade och frågade hur mycket det kostade. Hon hade tid för mig idag klockan 16:00 och för Nala 09:00 imorgon :P Haha tur för Nala att hon fick den tidiga tiden ;)
När vi var hemma så gick jag ner till gymmet och tränade en timme, efter det så åkte jag in till stan och var med Bea. Vi gick runt och kollade, åt och snackade en massa :D Efter det så åkte jag tilll Fridemsplan, jag fick typ vänta 1 timme och 40 minuter tills hon började med mitt hår-.- Hon hade en kund.
Efter två timmar så var jag äntligen klar! Nöjd!! :)
Hennes hår :)
Sweeet.
Man måste ju bara ÄLSKA kjolen *host *host.
Nästan klar..
Klar!
Ni kanske inte fattar hur hon har gjort det eller? Hon har flätat runt sen så i mitten kan man ha en tofs.
Hejdå
Puss<33 :love:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0