Mina händer luktar SKITTT!!!

Tja!
Var ju hamnvakt igår och idag ;) Det gick bra :P Haha fiskade vid tre tiden och jag fick en gädda!! :D Nice va!?  Gäddan ligger nu i ugnen ;)
Gick inte på första träningen för att jag kom hem vid 6 tiden eller nåt. Jag sov typ till tolv. Träning klockan 17.00, den var rätt så rolig!
För några minuter sen så rensade jag en fisk för första gången i mitt LIV!! Jag vill helst inte göra det en gång till. Såååå himla äckligt, man måste skära upp magen och ta bort inälvorna! Det var det äckliga!! Hade inga handskar heller-.- Det som är på fisken, nåt kladdigt är också väldigt äckligt för att man måste hålla fisken när man tar bort "grejerna" och sen när man tvätar händerna så måste man typ skrubba bort det. EWW säger jag bara!!
Inga mer träningar nästa vecka, på onsdag åker jag till England och är där o två veckor! Men vekcna därpå har vi träningar men då är inte jag i Sverige.Där är fisken fortfarande levande!! Cooolt va?? Haha skoja xD
Det står Nutte! Haha så fail jag skulle beskära bilden i mobilen så man kunde se namnet men jag raderrade den istället-.-
Nu måste jag gå och tvätta händerna för hundrade gången!!
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0