Borta bra men hemma bäst ;)

Hejhej!
Igår så kom vi hem. Vi vann hela vår gruppserie med bara sex spelare ;) Haha jag tror att de underskattade oss för att vi va så få men vi vann över de ändå ;)
Sen så förlorade vi på sudden i 8- del, väldigt surt asså! VI kämpade iallafall :) Bra spelat alla tjejer!
Haha så himla fail första kvällen så fick jag näsblod precis innan jag skulle lägga mig-.-
I torsdags var det match kommer inte ihåg mot vilka men vi vann sen så tror jag att vi gick och kollade på vits match, de vann också.
I fredags hade vi också match sen så efter matchen så gick vi till LISEBERG!! :D Det var väldigt nice, juste vi gick till liseberg innan matchen också och sen efter matchen ;) Haha jag vågade inte åka atmosfear, verkade jätteläskigt och att det var en timmes kö. Inte värt det, men Fellan och Lily åkte och medans de var och väntade i kön så hann jag och Tammy åka ungefär fyra åk!! :P
Haha jag och Tammy var med några killar när vi åkte balder, uppskjutet och kanonen och Samuel blev så rädd!! :D
I lördags så hade vi filmmys med chips och godis, vi kollade på remember the titans, det var en bra film.
I söndags så var det att packa igen och städa, vi fick vänta typ tre timmar tills bussen kom och körde oss till Gothia där vi skulle kolla på P96, F95, och P94 B- slutspels final. De alla vann B-slutspelat. Så alla från blackeberg kom till A- slutspel och jag tror att de flesta förlorade vid 8-delen eller kvarten men P96, P94 och F95 var de ända som inte kom till A- slutspel. Haha fattar ni? Aja jag hade iallafall jättekul synd att det var sista cupen med coacherna :(
Bilder får ni nån annan dag ;) xD
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0