NU börjar allt om igen-.-

Hejhej!
Igår så var jag med Lisa :)
Haha så jag åkte in till stan , vi hade inget och göra. Sen så ser vi några utan byxor. HAHA det är sant de hade inga byxor de hade kalsonger eller trosor xD.
Hahah det var lite kul. Vi följde efter och kollade vad de hållde på med. Hahah men det kom bara fler och fler.
hahah vi åkte till fridemsplan. Sen så såg vi en kille gå förbi och efter han hade gått förbi så skrek vi samtidigt att "jag vet vem det är". Haha det var lite kul!! xD
Sen så åkte jag till restaurangen-.-
Nu börjar allt om igen. Skolan, skolan, träning, träning, plugg, plugg, match, match, no life, no life osv -.-
Oh palla skolan-.-
Men nu måste jag gå!

Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer
carlos

hej serha! :)

2011-01-11 @ 22:52:24
Kenneth

Vilken snygg layout på bloggen.

Grattis !

Du har bildsinne tjejen :-)

2011-01-12 @ 17:45:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0