Little fockers!! xD

Hejhej!
Idag har jag tränat lite. Gud vad stökigt det va i gymmet xD Tror att Nala har lekt lite där inne :D
Tränade knäet och lite vikter..
Sen så åkte jag till frissan. Jag va där FYRA TIMMAR-.- Man måste vänta hur länge som helst. Men det var värt det. Jag gjorde rakpermanent som vanligt. Haha jag frågade om jag behövde trimma? Hon ha ah lite. Sen så klipper hon typ 3 centimeter av mitt hår. Man ba ah TRIMMA :P Hehe det va väldigt slitet. Så det är rätt så kort nu. Jag skulle träffa Lisa klockan 16.00 i Odenplan men jag blev sen för att jag väntade på att bli klar-.-
Jag och Lisa kollade på meet the fockers :D Haha den va rolig!
Rekomenderas, men kolla på 1:an först!
Ni får lite bilder imorgon!
Hejdå <33
Puss :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0