Haha.com

Hejhej!
Haha jag kommer på vad jag ska skriva på bloggen när jag typ ligger i sängen eller nåt xD
Men igår morgon när jag skulle åka pendeltåg så var det massa människor. Sen så var det några som skulle av. Sen så fastnade mina hörlurar på en kvinnas väska, och hon märkte inte det. Så jag fick springa ut. Hon trodde att det va flickan framför henne så hon började springa till henne som var. Men jag sa att det var mitt. Som tur va så hann jag med pendeltåget :P
Idag var det ju likabehandlingsdag. AH det va väl bra. Lite tråkigt men jaja xD Men några grejer var kul.
Sen så åkte jag hem och bytte om. Skulle till fysen. Vi skulle typ göra övningar för baksida lår. Hehe och jag och Tammy sträckte de för att vi inte va uppvärmda. Sen så började hon med te.x. hejdå.com, okej.se eller nånting sånt. Haha lite kul xD
Imorgon är det torsdag. Gud vad nice. Sen så är det helg. Asså gud vilket tråkig liv. Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag och om och om igen.
Måndag suger!! Skola varje dag-.-
:)
Men nu måste jag duscha!!
Hejdå.com xD
Puss<33 :love:


Kommentarer
Anonym

Underbar blogg.se

2011-01-26 @ 20:14:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0