Fjäll bilder :))

Hejhej!
Nu kommer massa med bilder. Bilderna från fjällen!

Smyg bild :)
Hahah en rööölig bild på mig xD
Haha ah det är BAJS!! Näää det är det inte. Nala lekte med Beas puder och hällde lite i sängen-.-
Söööt:)
Mycket snölager!
Nala dansar. GO NALA GO NALA GO NALA!! :) Haha det är ingen kjol hon har på sig. Det är egentligen en halsduk, men Nala har en rolig fantasi så det kan både vara en halsduk, kjol och klänning.
Man ser inte mitt ansikte :P
Ramlade..
Härligt väder. Som ni ser så satt jag i liften?
....
Vi bodde dör. Inte hela huset med nedersta våningen!
NU kommer bilder på söta hästar:) Hahah en bild!
Haha hon hade rullat runt på spån!
Jag är så coool xD
HAHA, jag hade bastat och Erik och Zache skulle också basta men de var ju ute. Så den stog på några timmar xD Det var väldigt varmT!
..
Nala ba"Ta kort på oss" Hon är så söt! :)
<3
Haha me like this PICTURE!!
Gullig!
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0