Vinst!

Tja! Vi vann idag :) Med över 20 poäng. I första halvlek låg vi rätt så jämt men sen så vaknade vi till lite :)
Asså gud de måste lära sig skjuta bollar :P Det gick bra med mitt knä men ramlade, då gjorde det lite ont..
Här komemr det lite bilder :)
Kolla vem som är kallad till skol DM. Jag xD
Jag spelar på torsdag. Gud vilken vecka det kommer vara nästa vecka. På tisdag så ska jag till tandläkarn, sen på onsdag är det Romme hela dagen. Torsdag skol DM hela dagen och på fredag så måste vi göra en mat rätt på hkk. Great-.-
Gud vad det snöade igår och i förigår. Mer än två decimeter!
Haha kunde knappt öppna grinden för att det var så mycket snö.
Men nu ska jag lägga sån där värme kräm på knäet :P
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0