Vart lägger jag?

Hejhej!
Match snart!! Tagga!! :)
Asså jag blir så iriterad, jag vet inte vart mina hårspänen är! Jag la de nånstans och nu är de borta!! Det händer HELA TIDEN!! Jobbigt xD
Jag ska äta tiger räkor till lunch!! SÅ himla nice :)
Juste glömde berätta att matlagningen i hkk blev bra(vi skulle laga en maträtt).
Jag och Jennifer lagade, gult ris, piroger, mango sallad och tiger räkor! Man hade en time på sig. Afrikanskt tema! Haha riset blev lyckat, jag provade och göra riset dan innan. Det blev helt fel! Kladdigt och massa grejer! Tog typ två timmar.. Haha men när mamma kom hem så sa hon att jag skulle slänga det xD Vi gjorde om det och då blev det bra :P Tur att morsan är en kock :D
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0