Vann som vanligt ;)

Hejhej!
Igår så vann vi matchen med tre poäng. Det blir alltid nästan jämt när vi möter solna xD
Men bra spelat tjejer :) Juste jag satte en trea för tredje gången :)
Så himla fail, när matchen var slut så sa motstånadaren att det skulle ha varit två staffkast, men även om de satte de skulle vi ha vunnit ändå xD Jag undrar vad det var för foul!? Hon skjöt ju på deras halvplan-.- De blev typ nästan ledsna att de inte fick skjuta! Poor babies :D Skoja.
Haha så jobbigt att vi fick vänta en timme till för att vi fick fel tid. När matchen skulle börja-.-
Haha jag såg den dära domaren som vi hade i torsdags men som tur va dömde han inte vår match!!
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer
Anonym

Hej kapten.



Roligt att se dig sätta en trea igen !



Bra jobbat !

2011-02-21 @ 17:25:34
Kenneth

Det var jag

2011-02-21 @ 17:26:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0