Tjo bloggen :P

Hej!
ÄNTLIGEN SÅ ÄR DET SPORTLOVOOOV!!! :D Så himla niceeee! :)
Jag har inte gjort så mycket den här vekcan. Hade spanska prov i torsdag ':P Det gick bra :)
Igår hade jag träning, den var rätt så jobbigt. VI fick göra intervaller typ-.-
Sen så efter så skulle jag åka hem men jag hade fått ett sms där det stog om jag kunde hämta Nala och jag satt i bussen, den skulle typ precis åka men hann ut.
Hehe åkte med Tammy, haha det var roligt. Hon skulle av i Bromma plan men jag hindrade henne xD
När vi var framme i Kristineberg så skulle hennes tunnelbanna gå om en minut. Haha men den hann hon inte med. Tack vare mig xD
Jag gick och hämtade Nala sen så åkte vi till Mcdonalds och köpte lite mat sen så åkte vi hem och gjorde massa grejer :P
Idag ska jag villa sen så är jag barnvakt till Nala-.-
Vi har träningar nästa vecka-.- Måndag, tisdag, onsdag och torsdag-.- Man ba nice (n)
Nala är så jobbig på morgonen. Hon typ springer in i mitt rum och skriker "DAGS OCH VAKNA"-.- Och rullar upp rullgardinen. Ser ni henne? Eller hennes fötter? brevid elementet!
Tjaråå nu ska jag hålla Bea sällskap :)
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0