Gud vilken vecka asså!!

Tjoo!
Juste lovade bilder:P Har varit så himla upptagen! Ni skulle bara veta. Igår så åkte jag skidor i Romme.
Haha vi skulle vara i skolan klockan 06.15-.- Väldigt jobbigt! Så fick vakna typ 04.45 xD
Haha bussresan ditt va rolig. Haha jag messade med några killar fån Olivias mobil :D Haha jag fick det.
Det gick bra och åka skidor, hade inte så mycket ont i knäna. Jag ramlade inte jag blev överkörd två gånger. Curre curre curre-.- Haha första gången hon åkte skidor. Hon åkte på mig-.- Vi rullade hundra meter typ, fick ont i huvudet -.- Hon åkt bak ifrån också med fullfart!
Andra gången var när jag åkte VÄLDIGT SAKTA sen så kom en snowboard tjej och åkte in i mig. Haha så himla iriterande då fick jag ont i knäna.
När vi skulle äta lunch så var det hur mycket kö som helst. Det var helt fult så man fick vänta om man ville sitta... Som vi fick göra! Sen så åkte vi hem klockan 4. Jag och Olivia höll på typ i tre timmar xD
Haha så himla roligt det var när jag och Jennifer åkte knapplift. Vi skulle pröva och åka båda två på en.. Det gick ju hur bra som helst xD Säger vi..
Torsdag!
Idag spelade jag skol dm. VI skulle samlas i slussen 07.30-.- Så har vaknat tidigt två gånger irad!
Vi mötte tre lag. Först mötte vi kungsholmen vi förlorade med 1 poäng. Så iriterande. Gjorde typ 15 poäng eller mer, andra matchen var mot fisksätra, vi ledde hela matchen men sen så var det 8 sekunder kvar. En tjej tar bollen och skjuter en trea-.- Gissa om den går i? Ja, det gör den. Snacka om tur asså.. Eh gjorde mer än 15 poäng xD Tappade räkningen...
Trejde matchen vann vi, haha med typ två poäng eller nåt. Grymt spelat tjejer!! Vi som aldrig har spelat med varandra. Så det gick väl bra. Men DOMAREN VAR SÅ HIMLA DÅLIG!!! Blind och döv-.- Haha han var inte blind men det verkade så, han såg inte fouls. Det var typ hundra fouls de gjorde och han "såg de inte"-.-
Jag skulle skjuta så jag böjer knäna och en tjej hoppar på mig, alla såg det men det blev inte två kast det blev inkast. Så himla dålig. Alla fouls han dömde var tydligen inkast. Till och med min mormor skulle döma bättre ;P
Jag har ont i hela kroppen!! Spelade typ hela matchen. Så synd att det var några som skadade sig.
Bilder kommer snart! Jag LOVAR!!
Måndag: Träning.
Tisdag:Träning.
Onsdag: Skidor.
Torsdag: Tre hela matcher (basket)
Fredag: Träning.
Lördag: Två matcher.
Ser ni?
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer
Kenneth

Det är bara att jobba på !

Det är ju så du har blivit så bra i basket

2011-02-18 @ 06:41:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0