Care face

Hejhej!
Jag ser att jag inte har bloggat på några dagar. Har varit rätt så upptagen. I måndags så var det ingen träning för mig. Jag gick på middag. Heheh med mamma, Erik, Nala och Bruno. Det var kul. Min, amma är bara ledig på måndagar så det var därför vi gjorde det på en måndag. I tisdags så hände det inte så mycket. Jobbig allstar träning var det xD
Idag onsdag hade fys. Det gick bra. Jag Tammy, Karin och Vickan hämtade de snygga tröjorna. Hehe vi är faktikst så få på fysarna. Gud vad de är sköna!
Match i helgen :)
Jag och Nala har lite röööligt på toaleten i vällingby. Juste glömde berätta vad jag gjorde i söndags. Jag köpte skorna. Nala vill följa med. När vi va i Alvik så ville hon ha cola från en automat men tunnelbanan kom så vi hann inte köpa så hon blev jätteledsen och ville åka tillbaka men jag sa nej. Sen så när vi va i T- centralen så började hon gråta jättemycket. Jag kunde inte göra så mycket så vi åkte tillbaks till alvik... Eller inte vi åkte till Kristinberg, där hade de en automat men de funkade inte. Så vi åkte till restaurangen. SÅ jag lämnade Nala och åkte och köpte skorna.
Efter det så åkte jag till vällingby. Jag och Nala skulle kolla på megamind. Han med den blåa huvudet xD Den var faktiskt rolig :D
Så ser den ut :)
Måste fortsätta och plugga.
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0