Asså oh-.- På med "Vinterskorna" igen..

Hejhej!
Asså gud vad jobbigt att det har börjat snöa igen-.- Jag tänkte ha på mig tygskor men det blev inte så när mamma sa att det var -6 och att det skulle snöa. Har skrivit en deckare på 7A4. Det är en svenska uppgift som man skulle göra. Det var lite jobbigt. Det har blivit mycket bättre med mitt knä. Så jag spelar nog matchen. Får spela med utv. Får inte spela de andra för att jag inte var med. Men utv är få.
Ni som inte vet vad utv betyder så betyder det utvecklingslaget. Spelade där förrut men blev upp flyttad.
Haha så roligt det var i tisdags. Jag och Vickan skulle hem och plattformen var väldigt hala.
HAHA jag höll på och ramla men jag tog tag i Vickans huva och ba "Victoria omg waa" haha ramlade baklänges. Haha gud vad vi skrattade! På tal om Vickan. Hon är fyller år idag :) Grattis <3 Ha en bra dag!
Nu måste jag förtsätta plugga som vanligt-.-
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer
Victoria

Haha söt!<33

2011-02-10 @ 23:00:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0