LITAUEN VAR GRYMT!!!

Tjatja!
Vi(F96), P96 och P97 åkte till Litauen i tisdags! Spela matcher kolla på euroleage matcher.
Vi vann alla våra matcher. Haha första matchen var mot 98/99 men vi trodde det var 96:er men vi vann ändå. Vi vann med 14 poäng, andra match över 14 poäng mot 97:er och den tredje mot 96:er över 14 poäng. Vi vann med högre poäng vid varje årskull typ xD
Men killarna förlorade alla sina matcher :( Mellan matcherna så gick vi till den stora marknaden akropolis och handlade massa godis och grejer :D va med killarna och massa grejer. Vi kollade på euroleage match mot Zalgiris(Från Grekland)- panathinaikos (Från Spanien) i nån arena. Haha minst 14000 människor!!! Haha jag är seriöst minst 14000 det var nästan ingen toooom plats!
Om ni kollar på klippet kan ni se att det va helt fullt!! Det var riktigt kool att se.
Haha alla i Litauen kollade typ snett eller vad man ska säga, det fanns inga mörkhyade i Litauen så de kollade lite extra på mig xD
I torsdags efter matchen så var det Litauiska barn utanför dörren och när jag gick ut så såg de mig och ba WOW :D Haha det var roligt.
Idag va det julfest i hallen. Gosdiaregn och dam- och herrmatcher :)
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer
enneth

Va häftigt 14000 på läktaren.

jag sa ju att basket är stort i baltstarterna, men att det var så stort

2011-12-12 @ 16:46:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0