Great skolan började-.- eller rättade sagt hell!! :D

Hejhej!
Jag har inte orkat skriva på bloggen :P  Hm.. Vad har jag gjort de senaste dagarna?
Igår var det tisdag :P Hehe eh jag var hemma sen så åkte jag till salongen och frågade en sak, hur mycket en hårfrisyr kommer kosta. Ska kanske göra det på fredag och(inte eller). Säger inte vad det blir och det blir inte det gamla ;) Har inte haft det på ett tag xD
Idag var det skolan, det var faktikst inte så jobbigt att gå upp för att jag har ju typ gått upp tidigt varje dag först och främt på summer camp som var för 9 dagar sen sen så har vi ju haft morgon träningar efter summer camp :D Haha så jag är inte så trött. Haha orkar inte skolan men man måste. Gick bara igenom massa grejer sen så fick vi typ sluta. Jag kan inte lägga upp bilder för att jag har ingen usb-sladd till mobilen eller jo det har jag men den är fel...
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0