Flätor blev det :)

Hejhej!
Igår så var jag ju i skolan, vi lånade böcker och nån grej till kommer inte ihåg eller jo jag tror de gick igenom schemat? Jag var inte där första "lektionen", jag var hos tandläkaren eller de som satte på min tandställning och grejer. Mina tänder såg bra ut och jag ska ha mina plastskenar så länge som möjligt(minst till jag är 19år)-.-

Efter lunchen så gick vi till Kristineberg och spelade minigolf. Jessica vann mot mig med två poäng! Jag fick 3 hole in one! STOLT!! :D När vi var klara så följde Jessica med till restauragen och hämtade cash sen så åkte hon hem och jag åkte och köpte hår sen så åkte jag och fixade håret. Men det tar så långt tid att göra flätor så hon hann inte göra klart allt. Det var en bit kvar som var framme gud jag vet inte hur jag ska förklara.... Typ luggen eller nåt, så det blev typ back slick sen så resten var flätat. På morgonen så var det ju att sälja aftonbladet-.- Gick inte heller så bra fattar inte ens varför jag fortsätter jo juste väntar på fakturan ;) Oh måste upp tidigt för att lämna tidningar som ska returneras-.- När jag var klar åkte jag till Hallonbergen och fixade resten av håret :) Det blev fint tycker jag :)
Haha köpte en pizzzza efter det både som lunch och middag men orkade inte äta upp hela så Nala och Erik fick resten! Juste Berran skickade sms till alla och frågade om nån vill tjäna lite $ genom att vara barnvakt. För att de skulle på fest.
Jag var snabbast och jag var närmast ;) Hehe. Vid sex tiden så cyklade jag ditt. Var barnvakt några timmar, barnet sov hela tiden så jag kollade på tv hela tiden :D Haha najs.
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0