SÅ nice med PÅSKLOVV!!

Tjena morrrs :D
Härligt varmt det är idag eller hur? Hahah tänk jag hann göra de sju grejerna vi hade i veckan. Läxor, prov, redovisning och inlämning :P Vi fick sluta typ 20 minuter tidigare från religionen så vi fick påsklov lite tidigare :) hahah jag tycker det inte känns som påsklov, det känns som helg xD
Gissa vad Nala gjorde idag? Jag kom hem gick in i mitt rum och såg massa klippta saker dels min borste, papper och min mobilsladd-.- Tror hon gjorde nåt med min data också för att den startar inte-.- Som tur va lyckades Erik fixa min mobilsladd, han typ eh... hehe.. eldade eller nånting kommer inte ihåg :P
Idag har jag varit i stan med Bea. Det var as nice :) Vi åt och kollade på MASSA affärer :D
Köpte två par örhängen! Kostade 20 spänn!
En utav de, köpte ett par guldiga också. Men glömde ta kort på de. Kanske gör det senare!
HAHA :P
:)
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0